Den digitale topsælger - gratis masterclass

Den digitale topsælger - gratis masterclass


Tilmeld dig vores gratis masterclass-forløb på 4 online sessioner, hvor du bliver rustet til at løfte salgets vigtigste digitale discipliner med konkrete metoder og værktøjer, du kan bruge i dit salg - i dag, i morgen og i fremtiden.


Forløbet tager udgangspunkt i den nye bog udgivet af Business Danmark"Morgendagens Digitale Salg & Markedsføring"- som bygger bro mellem digitalt salg og markedsføring.

Live sessioner


Onsdag 12. oktober kl. 9-10
Sælgerens tjekliste til kunderejsen
Hør, hvordan du sammen med marketing kortlægger kunderejsen og skaber maksimal værdi for kunderne.


Tirsdag 25. oktober kl. 9-10
No-bullshit guide til stærke online kunderelationer
Vi afslører forskelle og ligheder på relationer online og i den virkelige verden samt opskriften på, hvordan du dyrker dem.


Tirsdag 8. november kl. 9-10
To-do-liste til effektiv online lead-generering
Få svar på, hvilke typer digitale leads, du kan arbejde med og hvordan du laver et effektivt set-up.


Tirsdag 15. november kl. 9-10
Sælgerens nutidsguide til fremtiden
Du får indblik i hvilken digital fremtid, der venter lige rundt om hjørnet, og hvordan du ruster dig til den.

Hver session foregår online og varer en time. Skulle du blive forhindret en af dagene, kan du streame masterclassen, når det passer dig. Efter de fire sessioner kan du bestille dit diplom og styrke dit cv.


Tilmeld dig MASTERCLASS


Denne masterclass er gratis og forbeholdt vores medlemmer. Er du ikke medlem, kan du også deltage mod at sige ja til at blive kontaktet uforpligtende af Business Danmark om fordelene ved et medlemskab.

Efter du er tilmeldt, får du tilsendt en rabatkode til bogen "Morgendagens Digitale Salg & Markedsføring". Rabatkoden er kun aktiv i september måned og giver dig mulighed for at købe bogen til 250 kr. inkl. forsendelse (normal pris 299 kr.).


Masterclassen bygger på bogen ”Morgendagens Digitale salg & Markedsføring”, som er selvstændige spin off projekter inspireret af forskningsprojekt Morgendagens Salg.