Få formlen for, hvordan du laver og leverer på de værditilbud, du giver dine kunder
Intet er længere business as usual. Ikke efter coronaen. Tidligere kunne et godt købsargument med fokus på dine produkters ”unique selling proposition” godt lukke salget. I dag har B2B-kunder langt større forventninger til, at du tydeligt lever op til dine guldrandede løfter og leverer værdi – før, under og efter købet.
Nerven i det gode købsargument 2.0 finder du derfor ikke i dit produkts unikke fordele og egenskaber. Det gemmer sig i dine kunders jobs-to-be-done, mens kunderejsen er det perfekte realitetstjek af, om I skaber værdi. For din værdikæde er ikke stærkere end det svageste led.
Gå ikke glip af dette webinar, hvor Peter Aakjær Jensen - med afsæt i bogen ”Morgendagens Salg & Salgsledelse” – lærer dig at definere og levere unikke købsargumenter.
Du lærer:
Se med på Zoom torsdag 22. april kl. 15.00-16.00
Oplægsholder:
Peter Aakjær Jensen er uddannet cand.merc. og har arbejdet med salgs- og markedsudvikling som ledelseskonsulent for nationale og globale B2B virksomheder de senste 20 år. I 2015 var Peter med til at stifte Customer Agency A/S, der hjælper markedsledende B2B-virksomheder med at skabe vækst ved at differentiere sig på tydelig værdiskabelse. Peter har sammen med Mogens Bjerre gennemført forskningsprojektet Morgendagens Salg og var i seks år tilknyttet CBS som ekstern lektor med speciale i kundeorienteret markedsudvikling og kundeloyalitet.
Webinaret er en del af en række webinarer, der tager udgangspunkt i Morgendagens Salg, der er Danmarks største videnskabelige forskningsprojekt om salg og salgsledelse. Projektet er søsat af CBS, Dansk Industri Handel, Business Danmark og Customer Agency.