”Salg er banalt”. Den påstand har mange sælgere og salgsledere hørt et utal gange. Men hvis det var sandt, hvorfor er der så afgrundsdyb forskel på, hvor dygtige små og store danske virksomheder er til den årtusinder gamle salgsdisciplin. Det giver Danmarks største forskningsprojekt i salg dig nu indsigt i med denne bog, der er skrevet af professor Mogens Bjerre fra CBS, direktør Jens Lassen fra Expansion og market director Peter Aakjær Jensen fra Customer Agency.
Morgendagens Salg & Salgsledelse
Over 350 sider får du opskriften på, hvordan du og din organisation tackler salgets 7 hovedudfordringer og kan blive op til 4 gange bedre til nysalg, mersalg og fastholdelse af salg til eksisterende kunder.
Du får en unik lære- og opslagsbog, som med afsæt i anerkendt teori giver dig en stribe praktiske forslag og modeller til, hvordan salgsstrategier, -processer og -organisationen skrues bedst sammen, så du bliver klar til morgendagens salg.
Ud over at give dig resultaterne af forskningsprojektet gennemgår bogen:
Bogen koster 299 kr. inkl. moms og fragt
Udgivet november 2020 - begrænset oplag. Vi sender med Postnord - leveringstid varierer.