Sælgerens vigtigste 3 kompetencer i 2022

Sælgerens 3 vigtigste kompetencer i 2022


Selvledelse, samarbejde og teamselling

Tre afgørende kompetencer i 2022, hvor stigende konkurrence og mangel på arbejdskraft vil tilskynde virksomheder til at udnytte salgsressourcerne endnu bedre. Blandt andet ved at sætte det rigtige hold af eksperter over for kundens købscenter og derved højne salgseffektiviteten.


Teamselling vinder i stigende grad frem for at kunne matche de mange interessenter i kundens købscentrer. Det øger kravet om selvledelse – at være selvmotiveret, sætte mål og opsøge sparring hos nærmeste leder. Og det kræver, at du i højere grad trækker på viden og ekspertise blandt kolleger uden for salgsfunktionen – marketing, it, business intelligence, kundeservice, finance, indkøb og produktionen – og at du iscenesætter de rette kolleger overfor de rette kundeinteressenter på det rette tidspunkt på kunderejsen.


Vil du have svar på:

  • Hvordan du kommer i gang – både som sælger og salgsleder?
  • Hvordan øger du din værdi for de øvrige funktioner i virksomheden?
  • Hvordan du udbygger dit netværk hos kunderne?


Tilmeld dig dette webinar 11. januar kl. 9-10 og få gode råd af CBS-professor Mogens Bjerre, der er forskningsleder på projekt Morgendagens Salg og medforfatter til bøgerne ”Morgendagens Salg & Salgsledelse” og ”Sales Governance”.

Se med på det sidste i rækken af webinarer med inspiration fra bogen ”Morgendagens Salg & Salgsledelse” – der giver inspiration og konkrete værktøjer til dit salg. 


Se med på Zoom tirsdag 11. januar kl. 09.00-10.00


Webinaret er åbent for alle og lavet i samarbejde mellem DI Handel, IBA Kolding og Business Danmark. Efter webinaret får du præsentationen, information om Morgendagens Salg og en evalueringsmail.

Tilmeld dig her


Oplægsholder

Mogens Bjerre er professor på CBS, og forskningsleder på projekt Morgendagens Salg og medforfatter til bøgerne ”Morgendagens Salg & Salgsledelse”, som bygger på viden fra forskningsprojekt Morgendagens Salg og "Sales Governance".

Webinaret er en del af en række webinarer, der tager udgangspunkt i Morgendagens Salg, der er Danmarks største videnskabelige forskningsprojekt om salg og salgsledelse. Projektet er søsat af CBS, Dansk Industri Handel, Business Danmark og Customer Agency.


Webinaret er åbent for alle. Vi optager nogle gange webinaret og deler det med deltagerne, i så fald vil dit navn fremgå i chatten og i evt. dialog med værten. Webinaret afholdes via Zoom. Normalt er vores webinarer forbeholdt medlemmer, men du kan deltage gratis mod at vi får lov til at kontakte dig uforpligtende med info om fordelene ved et medlemskab af Business Danmark.