Webinar: Guiden til det virtuelle kundemøde

Webinar: Guiden til det virtuelle kundemøde


Sådan optimerer du kundemøder på Teams og Zoom

Du og dine sælgere har garanteret i årevis kørt fysiske kundemøder med en sikker hånd på rattet. Men coronaens krav om fysisk afstand har flyttet mange møder ind i det virtuelle rum på Teams eller Zoom. Her kan man ikke blot overføre de hidtidige succesfulde salgsrutiner én til én. For når møderummet ændrer sig, forandrer forudsætninger for succes og virkemidler sig også.


I en verden med stigende krav er det vigtigere end nogensinde, at sælgere og salgsledere træffer bevidste værdiskabende valg og trimmer salgsprocessen. Det gælder især den oplagte udnyttelse af teknologi og teamsalg i den virtuelle kundedialog. Virtuelle kundemøder er derfor kommet for at blive.


På dette webinar gennemgår oplægsholder Jens Lassen - med inspiration fra bogen ”Morgendagens Salg & Salgsledelse” - hvilke metoder og kommunikationsværktøjer, som kan styrke din effektivitet og konkurrencekraft i det virtuelle møde.


Du får:

  • Listen med fordele og udfordringer ved virtuelle versus fysiske kundemøder
  • Overblik over salgsværktøjer og -metoder, som virker effektivt virtuelt
  • Tips til, hvordan du som leder understøtter den virtuelle transformation


Se med på Zoom torsdag 18. februar kl. 09.00-9.45


Webinaret er åbent for alle og lavet i samarbejde mellem DI Handel, IBA Kolding og Business Danmark. Efter webinaret får du præsentationen, information om Morgendagens Salg og en evalueringsmail.


Læs mere og tilmeld dig gratis


Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at blive på hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies.

Læs mere
Godkend